21/4/14

Un Sant Jordi diferent

 
No puc estar-me de publicar la il·lusió que em fa aquest Sant Jordi. Un dia que sempre m'ha encantat. Veure tots els llibres a les parades és una sensació fantàstica que tots i totes compartim. Sempre és un dia alegre, contents de regalar llibres i roses any rere any.
Però enguany és diferent perquè estaré a l'altre cantó. Signaré llibres i podré parlar amb les persones que compraran el meu llibre i el que és més emocionant de tot, persones que el llegiran. Perquè això és el que més m'agrada. Compartir amb altres lectors i lectores allò que he escrit.
Així que espero aquest Sant Jordi com un dia especial. Si passegeu per Lleida, veniu a veure’m. De 12 a 1 a l’Abacus, a la 1,30 al Punt de Llibre i de 5 a 6 a la Caselles.

 
 

9 comentaris:

Raticulina ha dit...

Hola Kweilan! Fa temps que no em passejava pels blogs i no tenia ni idea que haguessis escrit un llibre. I a sobre publicat, enhorabona!!
Espero enterar-me'n de la presentació a Barcelona, m'agradaria venir.

Una abraçada!

Sergi ha dit...

No seré a Lleida, així que no em veuràs comprar-lo, però ja eh preguntat dos cops a la meva llibreria preferida i encara no els ha arribat, però el tindran, així que el llegiré. I en el meu cas, ho sabràs. Molta sort aquest primer Sant Jordi des de l'altre cantó, que sigui el primer de molts!

Carme Rosanas ha dit...

Molta sort en Aquest Sant Jordi!!

Jo tampoc seré a Lleida... Però igualment me'l llegiré.

Elfreelang ha dit...

un dia per a tu ben especial...ser a l'altra banda de la paradeta..perquè tu ets l'autora, perquè el llibre és teu....ha de ser una sensació indescriptible!bé indescriptible amb la mar d'adjectius que hi ha no crec, sisquere que puga tenir lo teu llibre ( el vaig encarregar pro fins passat festes no crec que lo tinga....intent de txarrar ....enhorabona i que en signis moolts!

Babunski ha dit...

Gaudeix d'aquesta jornada. Quan veus que hi ha gent que t'agraeix la feina, t'unfles tant que no hi caps dins teus arribant gairebé a una implosió emotiva brutal. Espero compartir alguns moments.

Elfreelang: ho fas prou bé!!! Mosenguard que dingú t'antengo txarrant així!

kweilan ha dit...

Raticulina.- Per suposat que t'avisaré. Em farà molta il·lusió si vens. Una abraçada!

XeXu.- Doncs això de la distribució a Barcelona és bastant complicat però m'encanta que l'hagis demanat. I moltes gràcies pels teus desitjos. Una abraçada!!!

Carme.- Moltes gràcies!!! Que us vagi molt bé el dijous.Si puc, igual m'escapo.


Elfreelang.- Eiii... Això ha estat un esforç important!! He rigut molt sisquere. Una abraçada molt forta!!!




kweilan ha dit...

Babunski.- Un honor que entris al meu bloc. Ja veus que l'Elfree ho ha fet la mar de bé. Una abraçada i els millors desitjos també per Lo lleidatà és fácil!!!

Garbí24 ha dit...

ja podries venir a Girona....Sort i bon Sant Jordi

Babunski ha dit...

Hi entro, hi entro... el que passa és que no escric gaire sovint.