2/4/14

La presentació



Ahir vaig fer la presentació de La sergent Anna Grimm a la Biblioteca de Lleida. L’escriptor Josep Borrell em va acompanyar en aquesta tessitura. No cal dir que va ser una estona emocionant i molt agradable. Sentir parlar del teu propi llibre i poder explicar també l’experiència d’escriure a un auditori que et coneix i que t’aprecia és molt il·lusionant. Us deixo unes fotos. L’editorial m’ha proposat fer una presentació a Barcelona una vegada passat Sant Jordi. Ja us aniré informant.
 
 


Des d'ahir ja està a les llibreries!!!

9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Moltes felicitats, aquestes coses omplen i molt

fanal blau ha dit...

La de Barcelona, doncs, no me la perdré!
No tenia cap dubte de que aniria així...d'emocionant i fantàstica!
:)
Felicitats de nou!

Sergi ha dit...

Déu n'hi do quant públic! Devies estar una mica nerviosa abans de parlar, però quin goig poder-ho fer! Ja has entrat a la voràgine de l'escriptor, quina emoció. Ja diràs quan toca a Barcelona, qui sap si m'hi deixaré caure, potser d'incògnit, hehehe.

Rita ha dit...

Celebro que anés bé, jo tampoc en tenia cap dubte :), i per poc que pugui miraré de ser a la de Barcelona. Ja ens mantidràs informats.

De nou, felicitats!

Elfreelang ha dit...

quina emoció ! a veure si quan sigui a Barcelona hi puc ser present!

Babunski ha dit...

JO també hi vaig ser!

Sílvia ha dit...


Mooooltes felicitats! Endavant amb la novel·la.

Ferran Porta ha dit...

Ostres, kweilan, estic tan desconnectat que la catosfera que no tenia gens present això del teu llibre. Una enhorabona enorme per tu! (si la de Barcelona coincideix amb una estada meva, m'hi passo sense, sense falta. Versprochen, que vol dir promès! :)

kweilan ha dit...

Moltes gràcies a tots i a totes. Va ser una experiencia molt emocionant i vaig estar supercontenta. Una abraçada!!!