26/4/14

Els meus llibres de Sant Jordi





Realment va ser un Sant Jordi diferent. Vaig signar bastants exemplars,  i parlar amb els lectors i lectores del meu llibre és molt emocionant. No vaig poder badar com altres anys però sí que, com cada Diada, em van regalar i em vaig autoregalar que no va mai malament. Us poso la llista a veure què us sembla:

Em van regalar:

- Matar el meu pare.- Carina Bergfeldt

Em vaig autoregalar:

- Atardecer en Sussex y otros escritos.- Virginia Woolf
- Los niños se aburren los domingos.- Jean Stafford
- Quan jo tenia cinc anys em vaig matar.- Howard Buten
- Dies de frontera.- Vicenç Pagès i Jordà.

Vaig regalar:

- Desig de xocolata.- Care Santos
- Els ambaixadors.- Albert Villaró
- Els Clark.- Josep Ma. Quintana

I a tots i a totes que vau regalar La sergent Anna Grimm, moltes gràcies!!!

I vosaltres? Hem coincidit en algun? Què em recomaneu?

Bones lectures!!!

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs entre els que em vaig comprar jo, els que vaig regalar, i els que vaig fer que li regalessin a la parella (ehem), en total seran 8 els llibres que aniran a casa a la campanya de Sant Jordi. I dic aniran perquè 2 encara no els he pogut aconseguir, un d'ells un que va d'una sergent que es diu Grimm o així, no sé si et deu sonar. A la meva llibreria encara no el tenen, però vaig preguntant (van tres cops ja), i quan arribi portarà un altre amiguet a casa que ja tinc clissat, per completar la vuitena. Els penso llegir tots, encara que alguns no eren per mi, suposo que tu també els teus...

Dels que són legítimament teus coincidim en dos, precisament el que vaig regalar jo i el que vaig fer que li regalessin! Són 'Dies de Frontera' i 'Quan jo tenia cinc anys...'. Mica en mica, aniran sortint tots al Llibres i punt. Ara mateix estic amb el meu regal legítim, 'La peixera' de Maiol de Gràcia. També tinc dos Macips, Yannick Garcia (ja llegit) i 'Simulacions de Vida' d'Enric Herce. Variadet variadet...

Elfreelang ha dit...

bé ja saps que espero, encara la trucada de la llibreria que em digui que la teva sergent ja ha arribat junt amb fils de vidre i balneari del nord ....a part d'aquest El Plagi ( en vas parlar i et vaig fer cas, el de L'estiu que comença de la Sílvia Soler, història de Catalunya,Snug a novel del Matthew Tree, ....ah i encara ahir em va arribar un de regalat una joia : Shibumi! per llegir que no quedi!

Elfreelang ha dit...

ah diria que m'he deixat algun per dir....per fi em retornen les ganes de llegir....abraçades!

kweilan ha dit...

XeXu.- Je, je... Molt amiga meua aquesta Anna Grimm.
Dels llibres que dius, tots molt interessants i amb tota l'oferta que hi ha ja és molt coincidir en dos. De fet, el Pagès i Jordà el vaig descobrir gràcies a tu. A veure si ens agrada tant com Els jugadors de whist. Una abraçada i bones lectures!!!

Elfreelang.- Molt bona elecció. A veure si t'agrada el de la Sívia Romero. Una abraçada!!!

Sergi ha dit...

No sé si se li pot demanar tant a 'Dies de frontera' com a 'Els jugadors de Whist', però a mi l'estil i l'escriptora de l'autor em va agradar. A veure si almenys ens deixa satisfets, sospito que sí, com a mínim ens farà pensar una mica. Ostres, que tu descobreixis un autor per mi sempre em sorprendrà...

Babunski ha dit...

Ja pots suposar que no vam coincidir en cap. Bé, sí, en un, en "La sergent Anna Grimm" que ja vaig pel capítol 15.
A casa me van caure les memòries del Joaquim Nadal, "Los grandes problemas matemáticos" de l'Ian Steward i el "17:14 l'hora del poble" sobre la Via Catalana. I per la senyora que és d'un altre estil "L'anafalbeta que va salvar un país" de JOnas Jonasson.