9/11/10

Quan…


… Comences a deixar novel.les perquè no t’agraden fas un apunt.
… Quan fas un apunt, els blocaires t’animen i et recomanen llibres.
… Quan et recomanen llibres, en prens nota i te’n compres uns quants.
… Quan te’ns compres uns quants, en tries un i el comences.
… Quan el comences, ho fas amb por que de nou no t’enganxi.
...Quan t’enganxa una novel.la com L’última nit a Twisted River...

De nou, gaudeixes d'una bona història i penses que podràs tornar a actualitzar el bloc de seguida i tens pressa per acabar-lo però té 651 pàgines i encara que ja voldries estar escrivint la ressenya, encara no ho pots fer perquè vas per la meitat del llibre.

I és que John Irving (1942) es pren el seu temps per explicar-nos els personatges i les situacions en què es troben...ui, encara no puc escriure aquest apunt! Així que, continuarà...


28 comentaris:

Garbí24 ha dit...

bona lectura doncs...i sensepresa

Tonina ha dit...

Encara no he llegit res de John Irving. Imperdonable, ho sé! Però hi posaré remei de seguida, en acabar el de Monica Zgustova que vaig començar ahir, Jardí d'hivern, tocarà Irving.
Aquest fa bona pinta.
Gràcies

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Espero la teva ressenya, Kweilan!, mentrestant, gaudeix de la lectura, :)

Raticulina ha dit...

Porto temps dubtant si el compro o no el compro...no és que et vulgui donar presa per la ressenya, eh, però, ejem, el recomanes?...

Assumpta ha dit...

Eeeeeeh!!! Hahaha no sé com ho fas però sempre ens tens enganxats aquí... i ara encara més, doncs sabem que ens parlaràs d'un llibre que t'està agradant!! :-))

rits ha dit...

com m'alegra que t'hagi enganxat novament un llibre!!!!
i com de misteriós és aquest primer apunt sobre ell...... llegeix, llegeix, que esperarem amb delit!

lolita lagarto ha dit...

ens has deixat intrigats, hauràs de fer via...:)

Carme Rosanas ha dit...

Això té bona pinta... serem per aquí, al'aguait!

Sergi ha dit...

De vegades està bé deixar-se aconsellar, oi? Sempre ens poden treure d'un sotrac literari. M'alegro que hagi estat el teu cas.

David ha dit...

Esperarem, doncs... quin remei!

Clidice ha dit...

m'ha agradat aquest sistema de "continuarà ..." :)

Jordicine ha dit...

Me n'alegro que t'estigui agradant. Jo vaig devorar-la. Ara estic amb la seva primera obra, 'El món segons Garp'

sànset i utnoa ha dit...

Tu ens en recomanes tantes que no sabem per on començar!

tinc una llista terrible!

*Sànset*

digue'm ariadna ha dit...

... Espero la teva ressenya. Irving em va agradar a Una dona difícil, però no així La quarta mà, i des de llavors que no hi he tornat, pel que dius potser serà el moment de fer-ho... M'alegro de que hagis trobat la fusta =;)...

estrip ha dit...

la raó s'ho val

Elfreelang ha dit...

Esperarem el que faci falta....

Mireia ha dit...

esperant ens quedem doncs

fanal blau ha dit...

jo al 2001 vaig llegir "La quarta mà"; no he tornat a llegir res d'ell; ves per on, probablement ara ho faci.
Gràcies, Kweilan, una vegada més per despertat el cuquet de la lectura.
Esperarem la ressenya amb ganes de llegir-te.
Una abraçada!

zel ha dit...

Just això m'agrada d'aquest home, el com t'apropa a tot, com si fossis allà!!!

bajoqueta ha dit...

T'entenem però tu llegeix amb calma i gaudeix del llibre :)

Terra de llibres

montse ha dit...

Mentre t'espero, contemplo embadalida com baixa pel riu aquest rai de quatre trams.

Màgia ha dit...

Esperarem el teu apunt amb ganes, pren-te amb calma la lectura que segur que val la pena!

Jordi ha dit...

Vinga, doncs ja frisem!!

L'Espolsada llibres ha dit...

M'agrada sentir-te així!

Rita ha dit...

M'has passat el cuquet... Espero la teva ressenya amb candeletes!

Ferran Porta ha dit...

Roda el món i torna al Born.
Bona lectura, Kweilan, i com sempre, ja ens en donaràs l'opinió... quan tinguis temps!

coses2 ha dit...

Doncs espero amb impaciència el teu post, perquè el John Irving és un dels meus escriptors preferits. Em va entusiamar El mundo según Garp i Principes de Maine, Reyes de nueva Inglaterra (Las normas de la casa de la sidra), però de les darreres novel·les una Dona díficil, em va agradar moltíssim la primera part i em va decebre la resta i una altra que no recordo el títol, sobre un periodista que un lleó o tigre li menja la mà i n'hi posen una d'una altra home mort, no em va fer el pes tampoc. Total que he vist el nou llibre a les llibreries i estic indecisa sobre si comprar-lo o no...

kweilan ha dit...

Sou sensacionals. Només he pogut llegir paraules d'ànim. Moltes gràcies!!
Una abraçada i bona setmana a topts i a totes!