31/12/10

La meua llista de 2010.

Aquí us deixo les meus lectures de 2010. Així com la primera meitat de l'any, vaig portar un ritme bo, després de l'estiu he tingut la sensació que no n'he trobat molts que m'enganxessin. N'he començat alguns que tinc abandonats, esperant una millor oportunitat i que per suposat no estan a la llista. En destacaria alguns, però el que més em va impactar és Un equilibri perfecte que em va agradar moltíssim. Ara he començat El cementerio de Praga de l'Umberto Eco que serà el títol amb el que creuaré aquesta mena de salt en el temps que ens imaginem cada any. Us desitjo un 2011 ple de lectures fantàstiques i enriquidores i des d'aquí una abraçada molt forta a tots i a totes!!!

Black and Blue.- Ian Rankin
Brooklin.- Colm Tóíbin.
Bilbao-New York-Bilbao.- Kirmen Uribe.
Diario de una ama de casa desquiciada.- Sue Kaufman.
El curiós incident del gos a mitjanit.- Mark Haddon.
El gatopardo.- Tomas di Lampedusa.
El gran mundo.-David Malouf.
El primer dia de les nostres vides.- Teresa Roig.
El mito del eterno retorno.- Mircea Eliade.
Els guardians del llibre.- Geraldine Brooks.
El sari rojo.- Javier Moro
Els jugadors de whist.- Vicenç Pagés i Jordà.
Els llops.- Francesc Puigpelat.
Els vençuts.- Xavier Benguerel.
Fora de lloc.- Marta Cardona.
Historias de sujetadores.- Anabel Consejo
Invisible.- Paul Auster.
Jernigan.- David Gates
La dona de verd.- Arnaldur Indridason
La dona que fugia de la boira.- Albert Llimós
La estrategia del agua.- Lorenzo Silva.
La India.- Mircea Eliade.
La India en el siglo XXI.- Pavan K. Varma
La isla.- Giani Stuparich.
La llibreria.- Penélope Fitzgerald.
La noche de los tiempos.- Antonio Muñoz Molina.
La pedra de paciència.- Atiq Rahimi.
La princesa de gel.- Camila Läckberg
L'última nit a Twisted River.- John Irving
Les edats perdudes.- Judit Pujadó.
Les noies de Shangai.- Lisa See.
Les portes del paradís.- Yiyun Li.
Lo diccionari lleidatà-català.- Ferran Montardit i altres.
Los renglones torcidos de Dios.- Torcuato Luca de Tena.
Mar de roselles.- Amitav Ghosh.
Marina.- Carlos Ruiz Zafón.
Nocturno hindú.- Antonio Tabucchi.
Olive Kitteridge.- Elizabeth Strout.
Pasaje a la India.- E.M.Forster.
Passió índia.- Javier Moro.
Records d'una altra vida.- Mary Higgins Clark.
Txevengur.- Andrei Platónov.
Un eco lejano.- Val McDermid.
Un equilibri perfecte.- Rohinton Mistry.
Van venir com orenetes.- William Maxwell.
Verd Aigua.- Marisa Madieri.
1969.- Jerónimo Tristante.

35 comentaris:

El porquet ha dit...

Bufff, i quina mà de lectures! De tots els que has llegit jo només vaig llegir, ja fa anys, "El curiós incident del gos a mitjanit"... i en anglès!!! (apa, això és per a fardar una mica).

Bon any nou kweilan!

Jordi Guerola ha dit...

Quina llista més completa!

Salvador Macip ha dit...

UNa llista impressionant! Bon 2011!

Elfreelang ha dit...

Una llista molt bona kweilan! i variada! alguns( pocs) els he llegit també...tu si que ets una superlectora! que tinguis un molt bon any ple de riques i noves i profitoses lectures i que el llibre de la vida sigui ple de bondat, pau salut i felicitat!

Pilar ha dit...

Bon Any Kweilan! Que les bones lectures vinguin a trobar-te.
Gràcies per la llista!

montse ha dit...

En prenc nota dels que encara no he llegit.

Salut, bon any i bona lectura.

Anònim ha dit...

Quants llibres! El de Marina està molt bé ;)
Tinc "els guardians del llibre" en anglès, a veure quan el puc llegir. I "el curiós incident del gos a mitjanit" té molt bones crítiques, tinc ganes de llegir-lo ^^
Bon any nou!!!!!

rits ha dit...

La teva llista també era molt esperada!!!
Recordo els llibres que déies que llegiries per al viatge a l'Índia. Em retornen a l'estiu!!

Coincidim amb un, La librería, i em va agradar força!!!

Molt bon any nou!!!

Un petó!

Carme Rosanas ha dit...

Buf! déu n'hi do! Quina llista més espectacular, lectora exquisida!

Jo com la Clñidice només he llegit de tots aquests El curiós incident del gos a mitjanit... o sigui que tinc molt a feina a fer....

Molt bon any i una abraçada.

digue'm ariadna ha dit...

... Una llista molt interessant, m'apunto uns quants títols. Bon Any 2011, Kweilan...
=:)

Isabel ha dit...

Kweilan. M'he quedat amb la boca oberta. Enhorabona!!! mira, encara no la puc tancar. :-O Que tinguis una bona entrada d'any i un 2011 tant lector com aquest que deixem.

Jesús M. Tibau ha dit...

que l'any nou vingui carregat d'il·lusió i ganes d'escriure. Bon any!
A la llista hi ha molts llibres que tinc ganes de llegir

Clidice ha dit...

ualaaaaa Los renglones torcidos de Dios! quants anys! i El mito del eterno retorno tota una troballa :)

L'Espolsada llibres ha dit...

M'agrada veure que coincidim en uns quants :)

Bones lectures 2011!

Fe

Marta ha dit...

Ens van molt bé les teves recomenacions. Una abraçada i Bon Any

Anònim ha dit...

Una llista ben llarga de llibres! Molt Bon Any Nou!

Sergi ha dit...

Bravo! Espectacular llista! Gairebé 50 títols, i ves a saber quants començats. No tens club de fans, tu? Perquè si no en tens te n'hauríem de fer un...

Encara que sembli mentida, coincidim en alguns, cosa que m'alegra! I algun el tinc previst per l'any que comença demà.

Tu estàs d'acord amb que Zafón està sobrevalorat? Cada cop em sembla més pesat. A part de Marina coincidim també en La dona de verd, El primer dia de les nostres vides, El curiós incident... i Els jugadors de whist.

Prenc nota de la teva recomanació 'Un equilibri perfecte'.

Molt bon any Kweilan, molt bones lectures i molts ànims per llegir-los. Si t'animes, cauen fàcil un centenar de títols.

Salvador ha dit...

M'afegeixo als bons desitjos generals i també per que tinguis un bon Any Nou 2011, ple de lectures

David ha dit...

Caram, quina llista! No té desperdici! Molt bon any!

coses2 ha dit...

Una llista impressionant, però de veritat t'has llegit un diccionari?!
Espero que el 2011 et porti molt bones lectures!

el llibreter ha dit...

Només coincidim en quatre títols, però has llegit molts que m'hauria agradat llegir: ja ho he comentat en un altre lloc, que Els jugadors de whist caurà, més tard o més d'hora. Potser ara al gener, que sortirà en butxaca.

Bon any i bones lectures!

Salutacions cordials.

viu i llegeix ha dit...

Les teves lectures són una referència. N'hi ha molts de la teva llista que coincideix amb la meva llista... de pendents!
Jo també perdo el temps fent llistes
http://viuillegeix.wordpress.com/2011/01/02/lectures-del-2010/

Bon any i bones lectures

Pilu ha dit...

Uau! Coincidim en bastants. Però el millor de tots no l'he llegit. Me l'apunto! Bon any!

Mireia ha dit...

Això no és una llista, és una llistasa! Quina enveja! Coincidim en alguns títols; alguns de recents com la Llibreria o el de la Judit Pujadó i alguns que em retornen 15 anys enrere quan M’encantava Foster i en llegia tot el que em queia a les mans. També hi ha alguns llibres que tinc ala llista de pendents pel 2011 com el de la Teresa Roig i els jugadors de whist.
Bon any i bones lectures!

Màgia ha dit...

Ostres, una llista ben llarga! Espero que el 2011 et porti tantes o més lectures i totes molt bones!

Babunski ha dit...

M'he posat molt content en veure la teua llista, i com diria JOaquín Sabina "sobran los motivos". Dels altres no hem coincidit en cap... a veure si un dia amb temps faig la meua dels que he llegit el 2010.

Molt bon any Kweilan!

sànset i utnoa ha dit...

No sé per què m'imaginava que la llista seria llarga...

*Sànset*

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Això és una llista! Filla meva, casi que acabaries abans dient els llibres que no has llegit, he he. No coincidim en cap. El gatopardo, corre per casa, però diria que no l'he llegit. Bon any!

khalina ha dit...

Quina llista més extensa!
No n'he llegit cap d'aquests, ja veus

El veí de dalt ha dit...

Buf! Només dos al sac dels que cites!

Assumpta ha dit...

Ui!! Hem estat uns dies fora i em sap greu comentar aquest magnífic post tan tard... i és que, com diuen els anteriors comentaristes, això és una passada de llista!! :-))

Estic contenta perquè jo sí que coincideixo amb tu... EN UN!! ;-)) Marina de Carlos Ruiz Zafón.

Per mi és el millor llibre d'aquest autor... Em va agradar força ;-)

I a tu? Què et va semblar?

A mi em va passar el mateix que a tu (però a "petita escala") fins al mes d'agost duia un ritme molt més bo que al final... cap al setembre em vaig començar a encallar... octubre, novembre... no avançava en res, tenia llibres "difícils" entre mans i els volia acabar... però res, tot això va i ve... Segur que comences el 2011 amb noves forces ;-)

★ FELIÇ 2011!!! ★

Bargalloneta ha dit...

Mare mevaaaaaa!!!
quina llista!!!!!!!!!!
no estic ni a l'alçada de la teva sabata!!!!!!!!!!!!!!!!!!
espero que aquest nou any et deparin tant o millors llibres que l'any passat!!!
una abraçada!!!!!

Jordicine ha dit...

Bonas llista, KWEILAN. Com cada any. Només coincidim en dos: 'La princesa de gel' i 'L'última nit a Twisted River'. Un petó i fins aviat.

kweilan ha dit...

Moltes gràcies pels vostres desitjos per aquest any que acabem d'encetar. No cal dir que són mutus. Una abraçada a tots i a totes!!!

Raticulina ha dit...

Aquest any només coincideixo amb La Llibreria. Però els de Rankin, Haddon, Lampedusa, Luca de Tena i Tabucchi els he llegit (altres anys, algun d´ells fa molt).
M´apunto el de Mistry si t´ha impactat, a mi m´ho ha fet Sukkwan Island de David Vann.
Aquest any també he penjat la meva llista al bloc, em feia il.lusió!

Bona any nou i bona lectura.