22/12/10

Relats Conjunts: La cara de Barcelona


Però quin dia és que ja hi ha una nova proposta dels Relats Conjunts? No pot ser! Ja ha passat un mes? I jo, amb la feina que tinc, de moment no puc pensar en cap relat. M’agradaria participar perquè no he faltat a cap des de fa gairebé dos anys. Però els dies passen i jo, espessa com mai, no se m’acut res. No tinc idees. No tinc paraules.

I si parlés d’un vell cansat de veure l’escultura? No, no, no... que ja ho ha fet l’Assumpta. I si m’inventés un accident? Tampoc, que aquesta idea ja l’ha tingut la Carme. I si pensés en el que ens agrada la nostra ciutat? Tampoc. Alguna cosa sobre el tema ja ho ha narrat el Deric. I algun conte amb la il.lusió de Nadal? No ho sé segur, però em sembla que ho ha fet el Macabeu...Ostres! Ho tens ben merescut, kweilan! Això et passa per llegir les històries dels altres blocaires abans que escriure la teua. I ara què? Ara, res. No hi ha conte, no hi ha idees i m’hauran de posar falta per sosa i per insípida...A veure si aquests dies que vénen m’espavilo.
I mentre tant Bon Nadal a tots i a totes!!!

19 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Mira l'acabo de veure i l'he llegit! jaja molt bona la pensada de fer el relat sobre com fer el relat! Bon metarelat! i BON Nadal!

Pilar ha dit...

Sosa, insípida? Molt ben trobada, Kweilan!
Bon Nadal.

montse ha dit...

Bet aquí, que entre tantes excuses, has elaborat un bon relat.
Felicitats!!!

Garbí24 ha dit...

Veus com al final llegir als altres també va bé...t'ha quedat rodó

fanal blau ha dit...

Mira que jo estic igual...no surt res. A veure si encara hauré d'escriure un relat sobre el metarelat de la Kweilan...
Molt enginyós i ben pensat!
Molt bon nadal i bons dies per a tu també!

Sergi ha dit...

Sí, un bon metarelat, i que demostra que has fet repassada pels altres, jo reconec tots els que cites!

... ha dit...

Jo diria "aceptamos barco" jajaja! Bon Nadal!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

La síndrome del foli en blanc, l'has superat amb el teu bon estil i la teua sensibilitat. Bon Nadal!!

Assumpta ha dit...

Però això JA és un relat Kweilan!! I l'has d'anar a posar al blog de Relats Conjunts, que he vist que no ho has fet!!

Votem tots perquè participis amb AQUEST relat, està ben pensat, jo ho trobo molt ben buscat!! :-)

Per cert, lectors del blog de la Kweilan... No us perdeu el seu POST sobre Llibres de Nadal!! L'ha fet especialment per al Blog-Calendari d'Advent (cosa que em fa molta il·lusió!). Aquí teniu l'enllaç:

http://javenadal.blogspot.com/2010/12/llibres-de-nadal-i-per-nadal-ens-en.html

Carme Rosanas ha dit...

Molt ben trobat, kweilan!

T'envio una abraçada i un Bon nadal ben gran!

McAbeu ha dit...

Quan llegim altres relats abans de fer el propi pot passar que ens quedem sense idees al veure que tot el que se'ns acudeix ja està fet o pot passar, com ha estat el teu cas, que d'aquesta falta d'idees n'hagi sortit una idea genial com aquest metarelat.

Felicitats i MOLT BON NADAL per tu també. :-)

Jordi Guerola ha dit...

Cada vegada m`agrada més el teu blog.
Tot i que pense que el Nadal està desvirtuat et desitge un feliç any nou.

Marta ha dit...

Uns dies per fer descansar l'intel·lecte. Bon Nadal Kweilan!

Jordicine ha dit...

Fantàstic, com sempre. Aprofito per desitjar-te un Bon Nadal i un feliç 2011. Un petó i fins aviat.

rits ha dit...

jejeje, doncs trobo que t'has sortit molt bé, doncs a tots ens ha passat més d'un cop!!!

molt bon Nadal per a tu també!!!!

Un petó ben gran!!!

ps. descansa, no vagis tan atabalada

El porquet ha dit...

No s'han de llegir els relats dels altres abaaaaans, no no no.. Hehe, m'ha agradat... has reflexat el que crec que ens passa a tots... quan no tenim idees comences a furgar en els altres relats i penses "carai quines idees tan bones, perquè no les tinc jo!"

Bon Nadal, kweilan!

digue'm ariadna ha dit...

... bones festes...

Guillem Caballer ha dit...

Holaa!
he fet un blog, passevos-hi i avere que penseu,

www.elracoliterari.blogspot.com

kweilan ha dit...

Moltes gràcies a tots i a totes i una abraçada nadalenca!!!