13/10/13

Lo Càntich


 

La revista digital de literatura, art i cultura Lo Càntich està fent un passeig pels diferents blocs de llibres que hi ha a la xarxa. La periodista i escriptora Sílvia Romero ha entrevistat companys i companyes d'altres blocs com el XeXu de Llibres i punt! o la Núria de Racó per llegir.
En el darrer número m'ha tocat a mi. I la revista ha dedicat un espai al meu bloc, la qual cosa li agraeixo des d'aquestes ratlles.
Espero que us agradi l'entrevista perquè parla del bloc però també dels blocaires i del món aquest que tantes satisfaccions ens aporta.
La podreu llegir a:

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja ens podries haver posat l'enllaç! Ara hi vaig.

kweilan ha dit...

Gràcies, XeXu! M'he despistat. Ja està arreglat. Una abraçada!

Garbí24 ha dit...

felicitats, alguna cosa deus estar fent bé...Això m'agrada, que no decaigui mai el món blocaire que tant m'ha ensenyat i tant que em queda.

Elfreelang ha dit...

ara no puc però no dubtis que la llegiré! felicitats!