2/1/10

Blocaire invisible. Pista n. 6




Pistes per si el/la meu/a blocaire invisible entra al meu bloc i la llegeix:

Pista 6:

La meua blocaire invisible darrerament fa molt poques visites.

És bastant definitiva perquè us dic que és "ella" i a més que el seu bloc està de vacances. I ja sabeu qui és un dels seus autors preferits. A veure si ella es deixa caure per aquí!!!

Pista 5:

Em dieu que són difícils les meues pistes. A veure què us sembla aquesta:

El Vigo Mortensen m'agrada més que l'Orlando Bloom.

Intenteu  relacionar aquests actors amb alguna peli, la peli amb algun escriptor. I aquest escriptor amb el meu o meua blocaire invisible.
Una abraçada!

Pista 4:

Aquest personatge de la pista 3 és tiet del protagonista principal d'altres novel.les d'aquest autor. Al bloc del meu o meua blocaire invisible hi ha innumerables referències a aquesta obra i a l'escriptor en qüestió.

Pista 3:

Alguna paraula de la següent frase està relacionada amb el nom d'un personatge literari que li encanta:

"Bolso en català es diu bossa"

Pista 2:

Al meu amic o amiga blocaire li agrada moltíssim un autor que a mi no m'entusiasma ni tampoc el tipus de literatura que fa. A aquest autor li han portat alguns llibres al cinema amb un èxit extraodinari.


Pista 1:

 
"El nom del seu bloc té menys de tres paraules: 1, 2 ó 3".

42 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

El meu en té 3!

:)

Elfreelang ha dit...

ja doncs segur que jo no sóc perquè el meu en té un munt!

Joana ha dit...

el meu en té 3 :)
jejeje ja em descarto!
bon Nadal Kweilan!

Anabel ha dit...

Doncs el meu tampoc que en té 4.

Petons i bon Nadal,

Anabel, la Cuentista

zel ha dit...

El meu dues...
Vaig boja buscant...

Però, de totes maneres, felices diades!

Rita ha dit...

Podria ser jo... Jo l'escric amb una, però molta gent me l'escriu separat i en són 4...

Babunski ha dit...

I jo? I jo?

kweilan ha dit...

Això està molt i molt difícil!!!

Déjà vie ha dit...

pot ser el meu!!

Ferran Porta ha dit...

Com jo no sé de què va això del blocaire invisible, constato que en el meu blogroll en tinc uns quants que tenen tres o menys paraules en el títol, hehe...

I aquí n'hi ha tres, per cert: "Bon Nadal, Kweilan!" :)

Jordi ha dit...

El meu també té un munt de lletres! No sé gairebé com va aquest joc, però bé, l'anirem seguint...

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Vaja, jo ja estic descartat doncs :)

Bon Nadal, una abraçada!

kweilan ha dit...

Aniré deixant més pistes...De moment, Bon Nadal a tots i a totes!!!

estrip ha dit...

bon Nadal i bon blocaire invisible!

kweilan ha dit...

Gràcies estrip! Igualment!

horabaixa ha dit...

Hola Kweilan,

Puc demanar un comodí ??

Bones Festes !!!!!!!

Anònim ha dit...

kweilanica, bon nadal i any nou.

Assumpta ha dit...

Jajajaja jo m'ho passo pipa llegint les pistes i mirant d'endevinar qui és qui... però no dic res de res, clar :-)

De moment no en tinc ni idea :-)

McAbeu ha dit...

Encara que podríem dir que pel nom del meu blog entraria en la pista 1, en canvi em sembla que la pista 2 em descarta. ;-DD
BON NADAL, Kweilan!

kweilan ha dit...

Bon Nadal!!!

Cris (V/N) ha dit...

V/N (2) o Vist i No Vist (4).... però amb el tema dels llibres, estava pensant en l'Stepen King, que m'agrada molt, però.... això no ho he posat mai al bloc, així que no crec que sigui jo, pero bones pistes !! Bon Nadal de pas :)

kweilan ha dit...

Gràcies, igualment!!

Bargalloneta ha dit...

vaig molt perduda!!
Bones festes!!
T'he fer referència en el meu comentari d'avui, a veure si em pots ajudar!!
una abraçada

viu i llegeix ha dit...

diria que jo no soc,

Àlex ha dit...

Bon dia, bon Nadal i bon any, per començar!
Feia mesos que no tenia temps ni per llegir-te i em trobo aquest post..
Doncs podria ser el meu, si els signes de puntuació no compten...
Intentaré seguir-te una mica més sovint, Kweilan!

Ferran Porta ha dit...

Parles d'en Brossa? Fa una poesia... Brossa, que costa a molta gent. Nu sé...

khalina ha dit...

Hola! El nom del meu blog està compost per moltes paraules :)

Bones festes!

kweilan ha dit...

No és en Brossa perquè parlo d'un personatge literari, un persontage de ficció d'una novel.la que li encanta al meu/meua blocaire invisible.

Raticulina ha dit...

Les pistes 3 i 4 ja sé quines son. El que no sé es a quin amic/amiga blocaire li agrada tant aquest autor, ja mort, per cert.

Eps a mí també m´encanta l´autor i les pelis!

Bones Festes

kweilan ha dit...

Què llesta que ets, Raticulina!!!N'hi ha més d'un que ha dit al seu bloc que li agrada aquesta autor però el nombre de paraules del bloc és definitiu. Però aniré posant més pistes. Bones festes!!!

El veí de dalt ha dit...

Pistes de nivell, eh? Em tens despistat...

kweilan ha dit...

A veure veí amb la que he posat ara. Bon any 2010!

Àlex ha dit...

És una gran pel·lícula i els llibres d'aquest autor són fabulosos. Particularment m'agraden els dos, el Mortensen i el Bloom, però diuen que ara en fan una de nova...
Interessant joc, certament. Felicitats, Kweilan! I bon any a tothom

Assumpta ha dit...

Hauré d'investigar una mica... jeje :-))

Núr ha dit...

Segur que no sóc jo!

kweilan ha dit...

Àlex: Molt llesta tu! Bon any 2010!

Assumpta: A veure si l'encertes. Bon any 2010!

Nur: Amb la 1a. pista ja em sembla que quedaves descartada. Bon any 2010!

Elfreelang ha dit...

Crec que sospito qui és però em despista la pista número 1...l'escriptor crec que és Tolkien!

kweilan ha dit...

Elvira: A lo millor :)

Jordicine ha dit...

Un joc divertit. L'any que ve ho intento. Feliç 2010, KWEILAN. Un petó.

Anònim ha dit...

on es posi en Viggo Mortensen que s'aparti l'Orlando Bloom! Ara, només en aquesta peli que dius... quan va net, en Viggo perd tota la gràcia :)

blogaire* invisible*

Alepsi ha dit...

Hottia... què chungo! Bé, jo no sóc... el meu bloc té més de tres paraules... xDDD

Que passis un molt bon cap d'any!!! ;)

assumpta ha dit...

Està clar que jo no sóc pas.
Amb tanta pista (alguna crec encertar), no se si ho veig més clar o m'acabo de prerdre del tot!
;)